maanantai 28. huhtikuuta 2014

Rakas julkinen päiväkirja 29.4.2014


Tietteks työ sen fiiliksen kun kaikki on hyvin.. Arki ei ahdista ja sä tykkäät kaikesta mitä puuhailet, koska sä olet vain päättänyt puuhaa kaikkee mistä tykkäät.. Sit sun ympärillä on läjä ihmisiä kenestä sä dikkaat täysii ja nekin dikkaa susta, koska sä olet vain päättänyt viettää aikasi sellasten kanssa.. Sä näät joka päivä kuin sun hyvä buugi vaikuttaa jengiin sun ympärillä ja pääset asioimaan vain ihanien tyyppien kanssa.. Pimeästä talvesta on just selvitty positiivisella mielellä, vaikka ennen hymy oli herkässä vain auringon läsnäollessa. Nyt kun aurinko on saapunut pohjolaan niin voi sitä ylitsevuotavan ihanaa fiilistä kun päräytät pystyyn aamu seiskalta ja kyhäät sun aamupirtelön.. Matkalla duuniin puut on jo alkanut vihertää, linnut laulaa ja aurinko lämmittää.. Sun tehtävä on vain hymyillä ja arvostaa sitä näkyä. :)

 Nii, toi fiilis mulla on nyt ollut.. Mutta kun tohon lisää vielä sen faktan, että mä olen nyt matkalla Los Angelesiin kolmen viikon lomaa viettämään. Siellä muo odottaa toinen läjä ihania tyyppejä joita on ollut kova ikävä. Edessä on aurinkoa, juhlaa, lukemista, kirjoittamista, zillii, lenkkeilyy ja nauramista.. Tää ei ole mikään arkea pakoon - hommeli, vaan tää on elämää.. Mä en osaa kuvailla sanoin miltä musta tuntuu.. Mutta mä olen aika varma, että tältä elämän kuuluukin tuntua. Tätä varten mä olen joskus päättänyt päräyttää tälle planeetalle.

Mä olen niin kiitollinen itselleni siitä, että joskus päätin kouluttaa mun mielen ja miettii elämän tarkoitusta. Ja tää mun fiilis ei ole ainoastaan mun etuoikeus. Se on meidän kaikkien oikeus ja täysin saavutettavissa. Mä lupaan opettaa teitäkin jahka mä jengaan.. Nyt luulis että on aikaa kirjoitella :) Mun blogin teema on Hyvää Knnattaa Odottaa :D Viimisestä postauksesta näköjään viis kuukautta.. Hehheh

Mut joo, tää postaus olis ollut ehkä liian ällö naamakirja statukseksi, enkä halunnut pakottaa ketään lukee tätä :D Kiitos sulle joka luit <3

Ihanaa kevättä kaikille! -Jepa

Mun kentälle saattojengi.. Haha mun mummikin yrittää käsimerkkiä :D <3










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti