keskiviikko 30. tammikuuta 2013


Blogi blogi blogi.. Hyvinhän mä oon tätä päivitelly :D hah Kuulumiset kerran kuussa on ihan ookoo.
Mä oon itseasiassa alottanut kirjottaa monta juttuu.. Mut sit on tullu aina kaikkee muuta..  Se ennustajaläppäki mist jengi kyseli, työn alla.. työn alla.. :)

Nyt kummiski  istun koneessa matkalla San Franciscoon. Kentälle missä mä aikas tasan kolmekuukautta sitten mietiskelin, että mitäs sitten.. Mulla ei ollut mitään hajua siitä, mitä mulla on edessä. Ei mitään. Mä olin vaan päättänyt suunnata californiaan. Ainut päätös minkä olin tehnyt, oli tietenkin se, että reissu alkaa San Franista. Mul oli yks numero mihin mä pystyin soittaa.. Kaksi kertaa tapaamani tutun kaverin numero :D 

Katsokaas ku mä luotan siihen että elämä kuljettaa. Ja niin se kuljetti.. Taas kerran ylläripylläri. Niin kauan ku hymyilee ja on positiivinen, ni ei tarvii ressaa. 

Nyt mä hymyilen vielä enemmän. Mietin kaikkee mitä tässä on ollut välissä. Mitä mulla oli vielä edessä siellä kentällä kolme kuukautta sitten. Ja mä en usko, että olisin suunnittelemalla pärjännyt yhtään paremmin. :)

Kun lähdin, niin tiesin että todennäköisesti 3 kk jälkeen joudun viisumin ja muiden hommien takii käväsee suomessa. Nyt "joudun" ajatus on vaihtunut "pääsen" ajatukseksi.. Ei sen takia että haluisin pois losista.. Todellakaan! Haluan takas mahdollisimman pian. Mutta mä haluan myös nähdä mun perheen ja ystävät. Muo ei haittais vaikka joutuisin joka kolmas kuukaus matkustaa edes takas. Silleen saisin kummatkin <3 Joten eiköhän siihen tähdätä :D

Väli huudahdus: Jes!! Porkkana kakkua jälkkäriks koneessa! (mun lemppari, jos joku ei viel tienny) Alkupalaks bloody mary ja pari viinii.. koht sit sammutaa! Mun viereinen paikka on vapaa, joten pääsee vetää ketarat suoriks.. :D Matkakokoa mukavuus syistä.. ;) (Olen siis jo londonin koneessa, tsadaa) 

Takaisin asiaan..  Mä oikeestaan aloin kirjoittaa tätä Nellille ja Julille. Musta on niin siistii löytää aina uusii kingei tyyppei, kenen kanssa puida mailmaa. Ja tää on näköjään mun tapa sanoo kiitos siitä, että toivotitte mut tervetulleeks teidän kotiin, tyttöjengiin ja kuvioihin. Mul on jo nyt ikävä, enkä jaksa odottaa tulevia seikkailuja <3 Parempia oppaita en olis voinut löytää!
Jos jonkun mielestä mä oon positiivinen taivaanrannan maalaaja haaveilija pienellä hihhuli sisällöllä, ni voin kertoo että Nelli on sama, mut vaa vielä vähän hullummalla buustilla.. Hyvässä opissa siis olin :D

Kahessa kuukaudessa kahen kingin tyypin löytäminen on jo paljon.. Mutta mä satuinki löytää niitä kourallisen..  Kulman takana asui Tuuli ja Jaakko.. Aivan ihana pari ja takuu varmaa hauskaa seuraa.. Kai mä siel teilläki ainaki yhteensä  viikon verran nukuin (lue sammuin) :D Ja sit Saana, joka vaa ilmesty mun inboksiin yks kaunis päivä "moi voidaaks hengaa".. Taisit mennä mun inbox ilmestymisissä kärkeen ;) Plus sit oli monta muuta ihanaa tyyppii jotka oli osallisena mun suunnittelemattomanta alkutaipaletta californian auringon alla.. *häntä heiluu täysii*

  Nyt oon matkalla suomeen, missä muo näköjään innolla odottaa toinen läjä kingei tyyppei.. Onnekas pulliainen sanoisin :)

Haha joo ällöö hehkutusta koko ajan, i know.. Mut omapahan on blogini :D Sattuks mulle mitään ikävää?  Eipä oikeestaan jos sitä runkkarii ei lasketa.. Mut toisaalta ilman sitä mä en olis lähtenyt lätkii sieltä kämpästä, enkä siis olis tutustunu mimmeihin samanlailla ku nyt.. Eli kaipa sekin oli positiivinen sattuma näin jälkikäteen.. Mikä myös on taas yks hyvä esimerkki siitä, että kaikki tapahtuu syystä. Pitää vain löytää ne tarkoitukset. :) 

Reissuni opetukset:
-Niin kauan kun hymyilee ja ajattelee positiivisesti, ei tarvii ressaa ja löytää kavereita.
-Everything happens for a reason.
-Elämä on siistii ja mielenkiintosta niin kauan ku tekee jotain mikä ei oo varmaa.. Ja ku sitä on tehnyt tarpeeks kauan, osaa arvostaa kaikkee varmaa, sit kun sen aika koittaa.
-Lottovoitto on syntyä suomeen.
-Auringolla on väliä.
.. ja mitä näit nyt oli..  :D

Reissuni hyvin tiivistettynä: Urheilin täysii ekan puolikkaan, juhlin täysii sen toisen :D

Hauska nähdä ihana suomi :)

-Jepa


Eka kuvia urheilun maisemista...






Ja sitten bailauksen maisemista... Pitää kato tasapainottaa elämää ;)












Ja hyvä lopettaa terveellisen näköiseen kuvaan :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti