tiistai 16. lokakuuta 2012

Stupid Bird täs moiii!

 Siis mähän kelasin et nyt aluks kirjottelen kaikkii hienoi juttui mitä mun pääs vilisee.. Mul on joku ainaki sata aihetta mist haluisin päästä avautuu.. Noo mulla ei nyt yksinkertaisesti ole vaan aikaa täs ku toi reissu lähenee ja läjä juttui mitä pitää hoitaa, plus hemona duunii.. En siis valita, oon kiitollinen et on duunii koska mul on pikkunen kutina et ylimääräselle rahalle on käyttöö koht. Nyt on hyvä tehä ja sit pääsee ottaa rennosti.. Enään kaks viikkoo ja ööö 7 tuntii!!! Kääk!

 Haha mä tunnen itteni jo ihan bloggariks ku haluisin vaa kirjottaa kaikesta tänne! Niin siistii, ettei tarvii häiritä mun naamakirja kavereita pitkillä statuspäivityksillä.. Nyt mulla on ihan ikioma sivu niille! Olkaa hyvät! Jos kestätte mun blogi manokset, ni thänks :)

  Se mist mun teki mieli päästä avautuu just nyt..
Noh siis mullehan aina sattuu ja tapahtuu.. Johtuen varmaan siitä, etten ihan aina viitti rasittaa mun laajaa aivokapasiteettii. Tänään oli eka vapaapäivä 15 työpäivän jälkeen, joten suokoot se mulle. Oli ihan kiva päivä. Eka kävin kampaajalla, jes. Sit menin kattoo mun pikkusiskon ja sen kivan poikaystävän uutta kämppää, makee!  Zillattii, tehtii ruokaa, leikkasin sen boifrendin tukan, kaikin puolin oikein kiva päivä.
 Sit ysin aikaa alko väsyttää ja oli viel kotona muutama tehtävä. Lähin himaan. Matka kesti about tunnin. Kotiovella tajusin, että jätin lompakon, mikä sisältää kotiavaimet, Janitan keittiönpöydälle. Nooooiin.
Matkalla tietenkin tuhlasin luurini loputki akut turhalla nettiselailulla, hyvä! Ei auttanu muut ku lähtee vaeltaa takas.. Jollai mailman zäkäl löysin takin taskusta vitosen, et ees pääsin bussiin! Onneks valitsin mun 10 sentin korot sopivasti just tälle päivälle, hyvä. Helsingin kaupunki muuten taitaa vihaa korkkareita asettamalla mukulakivet jokaisen nurkan taakse.

 Nyt oon onnellisesti omassa kolossa ja asia jo hieman huvittaa, joten nou hätä :)

Hyvää yötä, ystävällisin terveisin Stupid Bird

Onneks pääsin esittelee mun taiteellisii lahjoi täs samal :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti