tiistai 2. huhtikuuta 2013

Blogilla uusi ilme, olkaa hyvät :)


 Hyvää päivää :)

Mitäs dikaatte mun uudesta ilmeestä? Eiks ookki ihan fressi! Musta otettii mailman ensimmäistä kertaa studiolla kuvia muahaa :)

Tää stoori meni kutakuinkin näin:

 Tos yks ilta soittelin skypellä Santille jenkkilään.. Halusin tietää kuulumisia ja muutenkin mulla oli vähän kysyttävää mun projektin logohommasta.. Katsokaas ku Santiin voi ainakin luottaa, että saa rehellisen mielipiteen.. Se ei ehkä ole mailman hienovaraisin niitä mielipiteitään laukoessa ja välillä mä oon ollu ihan lamaantunut ku oon kuunnellut sen läksytystä.. Mutta rehellistä se on ja sitä mä loppupeleissä aina arvostan. Sitäpaitsi onhan sillä aina ollut joku pointti... No eniveis, en kyllä kysynyt mun blogin ulkomuodosta mitään, mutta se antoi mielipiteen jokatapauksessa. "Jenni, toi sun blogin kuva on aivan hirveä! Tollanen epätarkka, huonosti muokattu ja toi teksti on aivan hirveä myös. Näyttää ihan amatöörimäiseltä eikä se ole yhtään houkutteleva." Yritin siinä sitten änkyttää, että mähän olen amatööri ja muokkasin ton vähän niinku läpällä ja sen ei ollu tarkotus jäädä siihen jne. jne.. Mutta oikeassahan se taas oli. Mun blogi näytti aika huonolta..

  Noh ihan kiva että joku herätti mut tähän ja päätin tehdä asialle jotain. Oli siis saatava joku nappaamaan musta vähän tarkempi kuva. Koska blogihan käsittele mun ajatuksia, niin ajattelin että se olisi hyvä.
Mulla on kyllä kone täynnä kuvia itsestäni. Sellasia kännykkäkameralla otettuja, epätarkkoja ja joku drinkki kädessä. Ei siis niitä.. 

 Ja niinkun mä olen jo useasti todennut, että elämä antaa mulle kaiken mitä tarvitsen.. Ja tsadaa löyty Eetu. Viime viikolla kerroin mun ystävälle Sinille tästä mun pikku kuva dilemmasta.. Saman tien hän tokaisi että tuntee yhden tyypin joka ehkä vois auttaa muo.. Soitti puhelun ja hetken päästä kuvaustreffit oli sovittu :) 

 Mulle iski kylläkin pikku paniikki.. En oo meinaan mikään paras poseeraaja. Mä näytän hyvältä niin kauan kun oon onnellinen, hymyilen ja hyvässä seurassa.. Mutta aina ku pitäis yksin poseeraa ni no no, ei hyvä.. Mun sotasuunnitelma ennen kuvauksia oli siis ajatella kaikkia asioita miks mä oon onnellinen. Ja onneks Sini tuli sinne myös, ni oli takuuvarma hyvä seurakin tiedossa.

 Sitten kun oli aika valmistautua, niin vietin hyvän tovin peilin edessä.. Oli meikkiä, oli hiustenpidennystä, oli lisää meikkiä, oli irtoripset, oli kiva tissipaita, oli korkkarii ja vielä vähän meikkiä.. Kieltämättä ei mikään hullumman näköinen bööna.. Oikein kiva.. Oikein kiva siinä tapauksessa jos haluisin esittää jotain muuta kun olen. Ei siinä mitään, kyllä mä tykkään pänttäytyä silloin kun vaihdan viihteelle ja käyn ulkoilemassa.. Mutta haluunko mä että jengi näkee sen tyypin kun ne tulee lukemaan mun ajatuksia? En mä kyllä halua.

 Niinpä irrotin klipsit päästä, pesin naaman ja kaivoin mailman mukavimman lempparipaidan kaapista.. Tottakai mä meikkasin kevyesti, just silleen kun yleensä kampaan tän lärvin.. Mutta siinä se, saa luvan kelvata :)

 Kuvaushetki oli kivuttomampi mitä mä olin kuvitellut.. Eetu oli kiva ja rento tyyppinä ja Sini piti huolen mun naurattamisesta sekä ohjaili vähän.. Ehkä muutama lasi viiniä pohjalla saatoi vaikuttaa mun rentoutuneisuuteen :P Oli jännä nähdä itestään ihan erillaisia kuvia.. Hah vähän mulla on paljon ilmeitä ja juonteita naamassa :D Ei se mitään, näillä mennään.

 Nyt mulla on sitten uusi blogin ilme ja pari uutta profiilikuvaa :P Tyttö on tyytyväinen.




Helppo hymyillä ku aurinko paistaa :)

pusei ja halei -Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti