tiistai 6. marraskuuta 2012

Chillii, Lauantait ja muuttoo..




Mitä enemmän mä pyörin tääl, sitä enemmän ihastun koko paikkaan.. San Francisco on ihana, täynnä elämää.. Ei jengi turhaan siis hehkuttanu tätä mulle :)

 Mun elämä oli suomessa, ennen lähtöö, yht häslinkii. Tiesin, et ku mä tänne pääsen, ekan viikon annan itelleni aikaa rauhottuu ja vaan olla. Niin mä oon tehny, vaan chillannu, kävelly pitkin katuja ja ottanu päivänokosii.. Mä pidän itteeni semi sosiaalisena tyyppinä, mut ette tajuukkaan, kuin paljon mä oon nauttinu vaan yksikseni olemisesta. Joskus vaan tarvii sellasen oman hetken. Pari kertaa on tullu sellanen momentti, mikä olis kiva jakaa jonku kaa.. Mut kyl sitä ehtii.. Mun ystävä Inessa ländää pyllynsä tälle mantereelle torstaina. Se on reissannu jo yli vuoden tääl jossain huudeilla ja on ihana nähä sitä pitkästä aikaa :) Varmaan sit viikonloppuna suunnataanki kimpassa Losiin päin..



Tuli mun Sydneyssa tapaama english lover Howard mieleen, ni oli pakko ottaa kuva ja lähettää sille :)


 Lauantai ilta oli hauska.. Mentii baariin kattoo jenkkifutis pelii ja Jason esitteli mut muutamalle uudelle tyypille.. Pelin jälkeen lähettiin kiertää baari kierrosta ja päädyttiin sit loppuillaks sellasee isompaan ravintolaan, mistä sai tilattuu myös pikku purtavaa pöytään.. (kauhee, mun täytyy alkaa kiinnittää huomioo näitten mestojen nimiin! Ei niinku mitään hajuu :D ) Mul oli oiken mukava ilta. Seurailin jengii ja höpöttelin monen tyypin kans. Kiinnitin huomioo niitten mimmien tapaan puhua, tai siis niil on koko ajan sillee hymy päällä et hampaat näkyy, vaik ne niiku höpöttää täysii.. Hassua, se taitaa olla se kuuluisa jenkki smile :) Eniten bondailin yhen mukavan mimmin Britanyn kans, se oli sellanen haska ja pirtee tapaus. Myöhemmin hyväs humalatilassa se avautu mulle et se fiilaa Jasonii ja mä saan kertoo sen Jasonille jos tahdon. Noh tein työtä käskettyä, mut Jason ei tainnu oikein lämmetä.. :/




Se on muuten jännä toi mielen hallinta. Meinaa mul on ihan selvä, et en haluu olla humalassa. En täällä, uudessa kaupungissa, semi vieraiden tyyppien kans ja muutenki, oon alkanu boikotoimaan koko humala tilaa. Mut mun heikkous on se et, oikeesti nautin erillaisten viinien ja drinkkien maistelusta. Noh lauantaina kaikki halus tilata mulle koko ajan juotavaa, aina ku lasi oli tyhjä ni uutta tuli tilalle. Jälkeenpäin ku mietin, ni join kyl aika monta alkoholi annosta. Suomessa, tutussa ympäristössä, olisin jo ollu hyvin humaltuneena. Mut nyt, kun olin päätäny olevani skarppina, ei tuntunu missään. Sunnuntaina darrapöhnässä Jason ihmeteli, kuin paljon näin pieni tyttö kestääkään alkoholii, koska olin oikeesti ihan selvänä koko illan. Mäki ihmettelin, mut pistin vaan suomalaisuuden piikkiin.. Perus :D Näköjään jos päättää olla skarppina, ni on. Jos päättä vetää humalatilan, ni ensimmäinen viinilasi kolahtaa jo vähän. 





 Sunnuntaina edessä oli muutto. Jason sano et, saan olla niillä niin kauan ku tarvis, mut en halunnu enään häiritä. Sitäpaitsi mun oli aika vaihtaa reviirii ja tutustuu muihinki paikallisiin. Sohvasurffaus sivuilta löysin yhen Jessen, joka vaikutti rennolta houstilta. Otin siihen yhteyttä ja se toivotti mut mielellään teretulleeks :)
 Käytiin Jasonin kans viel sen lemppari thaikkumestas syömässä, sen jälkeen mä pakkasin kamat ja raahasin ne muutaman korttelin päähän Jessen kämpille.

  Mun intuiitio oli jälleen kerran oikeessa, Jesse on ihan huippu tyyppi!! 31v. täysin poikamieselämää elävä, matkusteluu rakastava, sambaa tanssiva ja espanjaa opiskeleva lakimies.. Haha ekana ku tulin sisälle se ojenti mulle avaimet ja sano et sen täytyy illalla lähtee reissuun ja se tulee takas tiistaina tai keskiviikkona, mut mä sain vapaasti käyttää sen kämppää.. Luotto pelaa näköjään naamakertoimella.. Se omistaa jonku lakimiestoimiston ja sil on toisessa kaupungissa pari oikeudenkäyntii ja siin menee pari päivää.. Ennenku se lähti ni se vei muo pikkuselle ajelulle tonne kukkuloille, mist näki Golden Gate sillan ja koko kaupungin! Samalla se kerto vähän San Franciscon ja sen sillan historiaa.. Siis ihan huippua! Ensivaikutelma on, et se on super chilli ja huoleton heppu joka itekki rakastaa matkusteluu ja ylpeenä näyttää muille sen kotikaupunkii.. Jos sen purjevene tulee huollosta ennen ku me suunnataan losiin, ni se lupas viedä muo ja Inessaa ajelulle! (haha Pinja mä kerroin sille meiän aussi purjevene kauhukokemuksista ja se nauro ihan kippurassa.. Sano et menee ykköseks sen kuulemissa tarinoissa.. jep jep) 

Tollanen mun kännykkäkameralla.. Livenä aivan mieletön!

 Eilen mä heräsin ajoissa ja tein reilu 12km lenkin.. Oon jättäny kuntoilun toissijalle nyt pitkän aikaa ja sen kyllä tuntee.. Nyt mul on aikaa mun kropallekki ja nautin siitä ihan täysii.. Rakastan juoksemista! Mun tavoitteena on juosta maratoni, jo tyylii vuoden päästä! Mieluiten vaik jonku hyväntekeväisyys kamppanjan merkeissä, ehkä jopa mun omaa Lifeline projektii edustaen ;) 
    Illalla mä kävin pyörii tos ihan keskustassa.. Kävelin vaan ympäriinsä ja ihmettelin. Löysin Vicktoria´s seceret shopin.. Ekaa kertaa moisessa liikkeessä ja olin ihan täpinöissä :) Sit yks jäbä pysäytti autonsa keskelle tietä ja juoksi mun perään.. Se halus viedä mut joku päivä kahville, mikäs siinä, eihän mulla näitä tuttuja tääl viel liikaa oo :)

Oho, tulipas täst jotenki pitkä.. :) 

Pusei ja halei <3:llä Jepa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti