sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Teknologia kettuilee


 to 8.11.2012 

 *Hengitä, hengitä* -älä heitä sitä ikkunasta.. *hengitä, hengitä* - älä kiroile blogissa!!!

 Tiettekste, mä niiiiin rakastan mun luurii, ja mun mäkkii.. Oikeesti mäkkihän nyt on niin kiva olla olemassa. Sehän on just täydellisen halpa hankinta satunnaiseen internetin selailuun, facebookkailuun ja siinä on se kiva kuvanmuokkaus juttu, suoraan siel kuvissa.. Ihan helppoo.. Sit mult löytyy piirtopöytää ja kaikkee.. Eli varsinainen nörttinainen täällä moi!!!

 Sit on on mun puhelin. Edellistä mä kohtelin, kuin kukkaa kämmenellä ja olin mailman onnellisin, ku joku älypää oli kehitellyt niinkin helpon ja paljon osaavan lelun.. Mä rakastin moon iphööni 4 ässää <3 Kunnes kuvaan astelee uljas Samsung Galaxy S III. Alkuun meni hetki totutteluun, mut nyt me rullataan kuin unelma pari.. Valmiina uusiin haasteisiin. "the new best thing is already here"- vai miten se nyt meni.. Mut eniveis hyvinkin totta.. 

My new love <3

 Noh mun teknologia ongelmat alkoivat koneessa.. Kaivoin mäkkini laukusta, en tiiä ees miks. Halusin vaa ehkä aikani kuluks kattella jotain videoita ja jotain.. Siks mä ne kuulokkeet pistin tähän kii.. No sitten mun viereinen kiva mummeli halus päästä pissalle. Nousin ylös, asetin koneen penkille ja siirryin sivuun. Mummeli vahingossa pyllähti mun tuolille, koneen päälle, kuulokkeen pää katkes ja jäi sisälle.. Sain osan sitä irti, mutta pää jäi sinne.. No eipä toiminu enään äänet koneessa. Opin hetken elämään asian kanssa. Kävin toki kysäsee et, paljon kustantais sen palasen otto pois. Ai 130 doltsuu? No sepä kiva. 
  
 Tänään zäkäl kavelin yhen toisen nörtti korjaamon ohi, ai 20 doltsuu? Noni. Kiitos. (mulle nörtti= tietotekniikka taitoinen ihmemies, jolle olen hyvin kateellinen.) Mun tän hetkist tilannetta helpottais mailman eniten, jos olisin kouluaikoina keskittynyt meikkaamisen ja tukan hiplaamisen sijaan vaikka koodaamiseen. Mut en keskittyny, ni näillä mennään.. 
 Vartin pääst olin taas yks pikku HappyHippo ku hyppelin kone kainalossa viereiseen kahvilaan (josta on tullu mun vakkari söden tarjoilijapojan takii) dataamaan… Tilasin Latteni , avasin koneeni ja olin niin valmis. Noh datailee.. 
   Avaaminen kesti… ja kesti… ja kesti.. Käynnisty! ..Sitten se lataili… ja lataili.. ja lataili.. Marssin viivana takas siihen liikkeeseen ja kysyin että, mitäs herra oli tehny tälle.. Se vaan sano et, nou wöriis, kato rebuuttaat tän tuolt tosta nooooiin, sit ku pääset himaan sen kanssa. Tein työtä käskettyä ja tää kone rupes vaatii jotai helvetin diskii mikä tulee koneen mukana. (ups sielt se tuli se kirosana, sori) Luovutin ja googlasin lähimmän mäkki liikkeen. Vien tän huomenna sinne ja sanon et, ei oo takasin palauttamista ennen ku se tottelee!

My not so happy face... :D

  Mut mites tää mun puhelin episodi. Eka kävelen liikkeeseen, jossa ne päin naamaa valehtelee et, mun vaan ei oo mahdollisuutta saada prepaid liittymää netillä. Sit otan hyväyskosena sen niitten liittymän, joka tulee kämäsen puhelimen kanssa. Kiva, mul on mailman paras luuri mitä en pääse hyödyntää niiku pitäs… Noh se mun liittymä oli sit sen verran kallis et, 25e saldo loppu 3 päivän aikana. Nyt ottakee huomioon et, mulla oli ainoastaan kaks soittelu ja tekstailu kaveria :D Joka kerta, ku edes vastaanotin tekstarin, ni se oli 20 centtii haha.. Suomipuhelun vastaanottaminen oli dollarin..

 No sit päätin laajentaa tätä mun liitymä tutkimusta.. Olenhan kumminkin (surullista kylläkin) aivan liian tottunu mun luurin nettiin.. Ja kas, "joo meiltä saa rajattoman määrän puheluita, tekstiviestei ja netin käyttöö prepaidina 50dollarii /kk. KIITOS!

 Ihanaa et jaksoitte mun avautumisen.. Muuten siis kaikki oikein loistavasti :)

- yours Jepa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti