maanantai 19. marraskuuta 2012

Paras aamulenkki Ever!


12.11.2012
  Heräsin aamulla ajoissa, oli aka valmistautuu losiin.. Halusin käydä viel lenkillä ku Tero kerto sen himan lähellä olevasta korkeesta kukkulasta, mistä näkee koko San Franciscon.. Eiikä se taaskaan huijannu. 
  Abaut miljoonan rappusen jälkeen läähätin kukkulan päällä. Toiselta puolelta kukkulaa näki merelle, toiselta kaupungin. Siinä mä sit zillasin ja tuijottelin upeit maisemii.. Taivas kirkkaan sinisenä.. Elämä on täynnä valintoja ja mä nyt satuin valitsee tän tähän väliin.. Nii, sitä mä mietin.. Se näkymä jos mikä kannustaa muo tekemään nit hyvii valintoi.. 

  Tais mennä "parhat aamulenkit"-listan kärkeen se. :)

Jaan teillekki vähän: 




Naama ja maisema

Kyl se kato keinot keksii olla mukana kuvassa :D

Suostuttelin yhen mimmin ottaa must kuvan.. Ja sit poseerasin tollee :D haha kai mä yritin näyttää sporttiselt tai jotai..

Reippaana mä noit lähin juoksee.. Tyylii ryömin perille :D

Täs mä niinku vilkutan teille :)

  Haha nyt ku mä ajattelen, ni kävin aika monessa paikassa mist näki koko kaupungin.. Mut ei se mitään, ne kaikki oli vähän erillaisii ja joka kerta olin ihan täpinöissä. 

Tero oli kyl paras opas ikinä, se sai mut ymmärtää, etten ollu nähny viel läheskään kaikkii sen kaupungin ihmeyksii! Kerroin sille et mun "things to do"-listalla on ratsastaa hevosella biitsillä.. Kuulemma seki onnistuu ja mennään vuokraa hepat sit ku meen takas sinne. Jeij!

 Terolla on kuvablogi "Discover San Francisco" Kannattaa käydä yytsii ;)
http://discoversanfrancisco.tumblr.com/ Olkaa hyvät!

Halei ja pusei! <3:llä jepa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti