lauantai 17. marraskuuta 2012

Vikat päivät San Franissa tiivistettynä :)



Aah mä on vaa lykänny ja lykänny tätä kirjottamista. Mun piti kirjottaa sanfranist viel monta juttuu ku oli niin huippuhetkii.. Mut oon vähän niiku ollu koko ajan menossa ja en oo oikein ollu itsekseni missään vaihessa.. Eikä mul silleen muuten mitään painetta oo ees kirjotella, muuten ku ihan oman mielenterveyden takii.. Tää on jotenki niin terapeuttista. Sit ku saan mustaa valkoselle, ni voin rauhassa keskittyy uusiin juttuihin. Ja näit on niin kiva lukee jälkeenpäin.. Ja, ja, perhe alkaa pommittaa ku must ei oo kuulunu mitään :D

to 8.11.2012
 Noh te tiiätte siihen asti et asuin siel juristi Jessellä.. Oli just cool, kämppä oli siin ihan keskustassa ni mä sain pyörittyy ympäriinsä. Vikana päivänä Jesse halus tulla mun kans lenkille.. Mä en yleensä oo lämmenny tolle seura spurttailulle, ihana vaan pistää kuulokkeet korville ja painella menee omassa pikku maailmassa. Mut tää keissi oli ihan kiva. Ajettiin autolla rantaan (perus jenkit, yleensä mä kävelin sinne) ja juostiin joku 7km. Oli hauska höpötellä samalla. Vaihtelu virkistää siis. Jesse ajo himaan ja mä halusin kävellä. 
  Matkalla tietty rupes sataa. Eka mä hyppelin onnellisena tyyliin "i´m singing in the rain", mut sit sitä alko tulee ku rännistä ja en enää ollukkaa nii HappyHippo.. Löysin jalkakäytävältä sellasen kuivan spotin, mitä suojas tiheesti olevat puut. Istuidun siihen ihmettelemään ja venaamaan sateen vähenemistä. Kämpillä ryntäsin kuumaan suihkuun ja kas, elämä oli taas ihanaa.

No tost voi ehkä skidisti hahmottaa sateen määrää..

Ylhäällä mun pelastaja puut :)



Olin juossu just 7km ja kävelly joku puol tuntii.. Sit eteen tulee tää pikku nousu. Pakarat juhli!
 Illalla mentiin Jessen kans syömään korealaiseen, se ilmotti päättäväisesti tilaavansa kummanki puolesta läjän ruokaa. Tälle neidille asia sopi loistavasti koska, kaikkiruokainenhan olen ja en muutenkaa tajunnu niist listoist mitään :D
 Ruuan jälkeen mentii viel leffaan. Bondi ja Twilight ei menny vielä (haha kuin perus), joten mulle oli ihan sama jälleen kerran ku, en tienny oikein muita. No tietty se valitsi poliittisen trillerin, joka käsitteli sellasta panttivanki tilannetta vuonna 1979-81.. Oli ihan kiva, en onneks nukahtanu :D Ja jos jotain nyt alko kiinnostaa ni Argo oli leffan nimi.

Ainut kuva Jessesta :D

 



pe 9.11.2012
 Tämä päivä oli jälleen muuton päivä! Ja päivä jolloin sain Inessan vihdoin kiinni.. (kuin rasittavaa on jos jollain ei oo puhelinta) :D Sovittiin Inessan kans spotti mis tavataan.. Noh oli helpommin sanottu ku tehty.. Meiän tulkinta ja ymmärryskaistat ei ihan kohdannu. Ilo oli nähä sit ku viimein löydettii toisemme Starbucks kahvilasta.. Yli vuos sitte Inessa otti ja lähti suomesta. Se on kierrelly sen jälkeen ympäriinsä ja sil on ihan hemona hyvii tarinoita :) Höpöteltii aikamme, sit Inessan pari kaverii tuli ja suunnistettii lounaalle. Sen jälkeen ne kutsu mut niitten ystävien luo illalliselle, minkä Inessa oli luvannu valmistaa. Kasvissose keittoo, hyvää salattii ja valkosipuli leipii.. Nam. Kiitos.
 Mukavan illan jälkeen mun oli aika suunnistaa pikku kassini kanssa (ison paskiaisen jätin Jessen luo hoitoon) mun viikonloppu houstille Terolle.


Illallis jengi..

Eka bisse mist mä oikeestaan dikkasin :)
Inessa kokkaa..


Tero oli oikein miellyttävä sattuma. Eräs Rebecca alko yllättäin höpisee mulle naamakirjassa, sillee tyylii toodella pitkän tauon jälkeen. Se ilmoitti että, sillä asuu tuttu San Franissa ja se voi yhdistää meiät jos haluun. No tietenki mä halusin. 
 Tero osottautui mahtavaks tyypiks.. Ekana iltana saavuin sinne tyylii ysin aikaan.. Kuus tuntii myöhemmin tajuttiin et kello on paljon! Aika oli menny hemo nopee, mut minkäs teet ku oli niin paljon asiaa! Tero esitteli myös mulle sen ihanan talon, mistä mä sain oman huoneen käyttöön koko viikonlopuks.. Mä olin ihan liekeissä sen pienestä sohvasta, mistä sai muokattuu täydellisen jenkkisängyn sellasen automaattisen ilmapatjan avulla.. Sit sain niin paksun ja painavan peiton et, tuntu kuin olis nukkunu lusikassa koko ajan jonku kans (tulipas mul nyt ikävä sitä sänkyy ja peittoo) :D Me tultii niin hyvin juttuun et, päätettiin kirjottaa Rebelle kiitos kortti :) 


 la 10.11.2012
Lauantai illalle mulla oli pariki vaihtoehtoo.. Joko Inessan ja sen hippifrendien kans Green festeille.. Ajatuksena ihan jännittävä. Mut tiesin et, niil tulis olee käytössä mulle täysin vieraat piristys makupalat suoraan metsästä.. Veikkasin että, mun selväpäisyyteni ei ihan ylettyis niitten tasolle.. Joooten päätin kallistuu b) vaihtoehtoon.
 Tero kutsu mut se ystävien Läksiäisbileisiin, houkuttimena katto mikä oli San Franin korkeimmalla kukkulalla. Sieltä kuulemma näkis ihan kaiken. Ja ei se kyl huijannu. Se oli aivan uskomatonta. Jos mä asuisin siin talos, ni en muuta tekis ku hengais siel katolla! Oltiin mestoilla onneks semi ajoissa, (vaik välis eksyttiin satamaan hamppareille) ehittiin siis bongaa näkymät valosalla ja pimeellä.. 

 Iltaan mahtui siis siel Teron ystävien luona alottelua, mukavia ihmisiä ja pari baarii. Oli oikein kiva ilta! 

Teron kavereillä oli pari "kivaa" lemmikkii.. Pitkän mietinnän jälkeen uskalsin ottaa herra käärmeen hyppysiini..
Loppujen lopuks me tultiin ihan hyvin juttuu..

Näkymii katolta pimeellä. 


Näkymii päivällä sekä minä ja Tero..

Baarissa oli vesisänky istumapaikka.. Vallattiin tietenki se.


 su 11.11.2012
Oooo sunnuntai oli oikein ihana. Nukuin kaikessa rauhassa johonki yhteentoist asti. Kävin korttelin päässä ostoksilla sellasessa ihanassa kinkkikaupassa. Niil notku hyllyt täynnä tuoreita hedelmiä ja marjoja. Olis tehny mieli ostaa kaikki. Sit väsäsin mulle ja Terolle herkku hedelmä/marja pommi lautaset ja pistin ihanan sunnuntai toimiston pystyyn keittiön pöydälle.. 


Saalis :)
Sunnuntai toimisto :)
Iltapäivällä olitiin sovittu Ilarin kans tärskyt kaupungille. Ilari on ihana. Se pelaa jenkkifutista tossa Haywardissa.. Kai se vähän kouluuki jotuu käymään siin samalla. Höpistiin ja kierreltiin monta tuntii ja käytiin syömässä. Toin sille ison suomenlipun, nyt ne pääsee leijuu kentällä :) Sit ku pimeni, mentiin viel kattelee kaupunkii rannasta laiturilta. On se kyl makee city <3  

Muo jäi myöhemmin harmittaa ku ei tajuttu ottaa meist mitään kuvaa.. Täs on kuva Ilarin läksiäisistä kesällä :)

Must oli hauska liikkuu bussilla siellä.. Menomatkalla mut ympäröi läjä toisillekkin tuntemattomii tyyppejä ja ne veti mutki mukaan niitten keskusteluun. Se alko mun ihanasta luurista ja johti siitä sitten sosiaalisen median kierouksiin.. Takastulomatkan höpöttelin yhen hauskan pojan kans. Se kerto sen dj ura haaveista ja oli kiinnostunu suomesta. Mukaan keskusteluun liitty vanhempi mies, jonka mielestä vanhaa ja uutta musaa ei missään nimessä pitäis sekoittaa keskenään. En mä ees tiiä miks mä kerron näist, jotenki hassuu.. Ei meillä vaan suomessa höpötellä.

 Maanantain plääni oliki sit vaihtaa maisemaa ja suunnata Losiin! Uus kaupunki, uudet kujeet.. 

Ihanii terkkui kaikille -Jepa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti