maanantai 5. marraskuuta 2012

 Mailman Parhaat Läksärit <3


Mul on sellanen tunne et oon niin etuoikeutettu, koska mulla on niin paljon siistei tyyppei mun ympärillä..
 Oikeesti, mun perhe on ehkä kingein ikinä.. Me ollaan tosi läheisiä ja jaetaan asioita aika avoimesti.. Joskus ajattelin et, aion saada vaan yhen tai max kaks lasta (sit joskus piitkän ajan päästä, ku oon vähän ees aikuisempi) Nyt haaveilen semi isosta perheestä, koska parasta mitä äiti on ikinä antanu mulle, on iso perhe. Siihen kuuluu kolme pikkuveljee, yks pikkusisko, mailman paras mummi, Äitin kiva mies Jake ja nyt uusimpana tulokkaana Janitan super cool britti poikaystävä joka muutti Janitan kans espanjasta suomeen kuukaus sitten :)

Oikeelta vasemmalle: Mamma, mummi, mun kummitäti, minä :)

Oikeelta vasemmalle: Janitan poikaystävä Tristan, pikkuveljeni Jeri, pikkusiskoni Janita, Äiti, Äidin mies Jake,
veljeni Roni ja viimisenä minä.. Mummiki näkyy taustalla jos tarkkaa zuumaa :)


Sit mul on mailman siisteimpii ystävii ympärillä.. Monet niistä on ollu yli kymmenen vuotta, mut viimisen vuodenki aikana oon tutustunu tosi hyviin tyyppeihin joiden kanssa toivon pitäväni aina yhteyttä.. Mun mielestä yks siisteimmist fiiliksistä on, ku tajuu löytäneensä uuden kingin ystävän..

 Mun läksärit oli ihan huiput, ku niin monet pääs käymään ja moikkaa :)

Capo ja Johanna :)

Keskellä mailman paras Sofia ja kaks ihanaa tyyppii joihin oon saanu tutustuu sen kautta :)

Pirita ja sen kiva mies Tero.. Piritan kans tunnettu jo ala-asteelta..

Kaks veljee keskellä.. Ja kaks vähän niiku veljee sivuilla :)

Mama ja Roni

Sannan ja Heidin kans ollaan tunnettu jo vuosii.. Oltii porvoossa heppatyttöjä :)

..Ihana Sini!

Ilta alko Funky Burgerista.. Mun pikkuveli Roni soitti siellä sen tekemii biisei ja tunnelma oli letkee..
Mutki yllytettiin laulaa mukana viimisessä biisissä ku se oli mun ja ronin yhteinen, mikä me tehtiin joskus 10 vuotta sitte :D Mä oon enemmänki sellasta suihkussa laulaja tyyppii.. Mut pohjalla oli muutama viinilasi, ni mut oli semi helppo houkutella.. :)
  Sen jälkeen oli vuorossa parit puheet.. Sofia piti mulle yllätys pyheen ja sit se oli leiponu mulle porkkanakakun.. awwww <3
 Sit mama sano muutaman sanasen ja lopuks mä höpötin niin paljon, et jengi alko pyörii jo tuoleissaan valmiina vaihtaa bailaus paikkaan :D noh mul oli asiaa..

Vitsi mul on Sofian puhe videona ja sen piti tulla tähän.. Mut en saa ladattuu sitä :( Mä toivoisin niin olevani tekniikan ihmelapsi.. Siit olis nyt kyl niin paljon hyötyy tässä vaiheessa mun elämää.. Noh, näillä mennään...


Rony on jo pitkään tehny omii biisejä ja ne on oikeesti tosi hyvii! Vähän jouduin suostuttelee et, sain sen soittaa meille  :)


Olen ylpeä isosisko <3


 Joskus ehkä vähän jälkeen puolen yön jotku lähti suunnistaa kotio päin ja kaikki me reippaimmat suunnistettiin Namuun.. Reippaimpien joukossa oli myös rakas mummini... Jep! Ihana Sini, johon tutustuin vasta kesällä ripsiduunini ja flown myötä, oli järkänny meille päydän ja mutkattoman sisääntulon.. Kiitti siitä muru ;) Meitä oli kunnon konkkaronkka, tilattii pari pulloo vodkaa pöytään, joten kokoonpanokin pysy koossa koko illan.. Ja hyvällä tuurilla oli vielä kellojen siirto yö menossa, joten saatiin tunti lisää bailaus aikaa :P

 Mummiki joras :) Taustalla näkyy meiän pöytä.. Haha tää on ainut kuva mitä mul on sieltä, plus toi perhepotretti tuol tekstin alussa..
 Mul oli oikeesti mailman kivoin ilta ja kiitos siitä kuuluu kaikille iltaan osallistuneille <3

 Tätä on kiva muistella ja uudet bileet sit samalla kokoonpanolla vaikka kesällä ;)

Terveisiä täältä ihanasta San Franciscosta!
<3:llä Jepa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti