perjantai 23. marraskuuta 2012

Mun eka kiitospäivä :)

 Eilen täälläpäin jengi juhli kiitospäivää.. Se on tyylii joulun kaltanen päivä ilman lahjoi, eli ihan turha.. No eiii :D Mulle koko juttu oli semi vieras, piti googlettaa se. Noh sitä kiitollisuuttahan se meinas, daa.. Päätimpä siis koko päivän olla kiitollinen kaikista asioista mun elämässä.. Oon kyl joka päivä, mut nyt pistin oikein miettien kaikkii asioita.. Niit tuli aika lista, enkä jaksa tähän nyt luetella.. Ja tuskin teit kiinnostais.. Teil on omat.
 Suosittelen kaikkii syventyy hetkeks miettimään asioita mistä on kiitollinen.(terveys, perhe, naapuri jne. kaikki asiat!) Sen jälkeen olo on kuin Onnen Pekalla! Itelle tuli hetkeks sellanen fiilis et, uskaltaakohan sitä täs enempää toivookkaa.. Mut se meni nopee ohi ja nyt taas uskallan :)

Me mentiin tyttöjen kanssa jollekki rändöm perheelle illallistaa.. Niitten perheessä oli vaa pari tyyppii, joten ne oli kutsunu tuttuja sinne. Muummoassa yhen Charlien joka sit taas kutsu Suvin joka taas kutsu meiät loput tytöt. Haha :D
 (höpötän sit tytöist lisää myöhemmin, mut ne on kiva suomalainen tyttöporukka, joka toivotti mut avosylein teretulleeks jengiin)


Siel oli ihan kivaa.. Pamahdettii paikalle, meille ojennettii viinilasit kätee ja ohjattii juustopöydän ympärille istuskelee.. Siinä me sit mussutettii ja höpistii.. Sit me nuoriso siirryttii takapihalle pikku "juttutuokiolle" ja sen jälkeen pöytä oliki katettu :D Me mässättii ittemme ihan täyteen ja kikatettii kaikelle siinä lomassa.. Kalkkuna plus ne muut perinteiset mössöt oli ihan hyvii.. Mut jälkkäreiden kuvaan astuessa mä olin ihan myyty.. Se Charlie oli leiponu kaikkii erimakusii browniissei ja Suvi oli tehny cup cakkei.. Parhaimpii mitä oon ikinä maistanu.. NAM

 Siinä me sit löhöttii mahat pystyssä ihan sammumis pisteessä ja mietittii et, millon olis sopiva häippästä ettei olla liian törkeitä :D

Kotiin päästyäni mä sammuin aivan samoin tein.. Edellinne yö oli menny semi valvoessa ku oltii vähän ulkona.. :)

Joten kiitos kiitospäivä :)

xxx -Jenni





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti