lauantai 3. marraskuuta 2012

Ekat kuulumiset :)

Holaa amigot!

Ihanaa et kaikki kyselee kuulumisia ja on kiinnostuneit mun toilailuista..
Noh vihdoin tartuin tietokonetta sarvista ja alan kirjottelee ensikuulumisia.. Hmm

 Lento meni ihan hyvin, päsinhän perille.. Odotteluu ei ollu ku jouduin melkein juosta lontoossa vaihdolla, mut selvisin hyvin. En tiiä mitä jengi aina nihkeilee et tääl jenkkilän pääs lentokentällä se saapuminen on ihan helvettii.. Mulla kaikki meni ihan hujauksessa, ei tarvinnu ku vähän selittää.. :)

 Sit ku pääsin tänne ni soitin tolle Jasonille (joka on yhen Peterin hyvä ystävä, ja Peteriin tutustuin ku se oli kiilassa asiakkaana) jep jep.. Noh Jason sit sano et se on viel duunissa mut pääsee kohta ja jos mä vaan suunnistan sen kämpille ni ollaan about samaan aikaan siel. Minäpä reippaana tyttönä otin google mapin reittioppaan esille ja sain selville että, yhellä metrolla ja bussilla pääsen perille.. Ja pääsin! Opin siinä välissä jo vihaamaan mun matkalaukkuja.. Onneks ihmiset oli ystävällisen avuliaita et edes pääsin bussiin.


Väsynyt matkustaja, nappasin salaa lentsikas ja toivoin et kukaa ei tajunnu :)
Jason asuu sen kämppiksen Sannyn kanssa.. Ne on kummatkin jossain hyvis duuneissa ja niil on makee kämppä! Ihan ku olis johki hotelliin tullu, aulavahdit ja kaikkee :) Tää on kaheksannessa kerroksessa ja partsilta näkee ison osan Sanfranii, meriki pilkottaa tuolta..

Tollanen tönö

Näkymät partsilta, päivällä ja yölla (aika selvä toi alempi kuva hehe :)

Sillon ekan iltana vaan istuttiin ja höpistiin. Mä olin ihan kuoleman väsyny. Se mun "nukun sit täysii sil pitkäl lennol"- suunnitelma ei nyt ihan onnistunu, ei vaikka join pari blody maryy.. :) Eli takana oli joku 22h siitä ku lähin aamuyöstä himasta plus nukuin sinä yönä ehkä max3h..
 Jason tarjos lasillisen punaviiniiki ni, olin kyl niin valmista kauraa sammumaan klo 21.00 jenkkiaikaa!

Aamulla heräsin joskus seiskan aikaa ja ysilt olin jo ulkona ihmettelemässä. Kiertelin pitkin katuja, kävin aamupalalla, ostin adapterin, hankin liittymän (pirun kalliin sellasen) ja kävin pankissa juttelemassa pankkitilistä (avaan sen maanantaina)..
 Mä olin jotenki ihan hämmentyneenä koko päivän ja must tuntu et jengi huomas sen ku ne vaa tujotti ja hymyili hehhe.. Kaupassaki mukava kassamimmi kysy et onks kaikki ookoo ku näytän niin hämmentyneelt :D

Pakko ottaa kuva ku tuli Sofia mieleen





Perus pyöräilijä.. Uskalsin ottaa kuvan vast takaa päin :D










 Jooo lupaan ryhdistäytyy noitten kuvien kans.. Kelatkaa et, täs on kaikki kuvat mitä oon napsinu.. Eikä näissäkään oo mitään järkee :D noh onpahan vähän maisemii..

Eilen vaa zillasin, kävin vähän lenkillä ja illal mentiin muutamalle drinksulle Jasonin ja sen parin kaverin kans..
 Tänään on vuorossa enemmän drinksui ku pari jotain isoo jenkkifutis matsii tulee töllöstä ja mennään jo ajoissa varaamaan spotit baarista! Saas nähä mihin tää ilta vie :)

Pusui kaikille - Jenni




















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti