maanantai 19. marraskuuta 2012

Tsadaaa!

MO!

Muo on hieman häirinny alust alkaen se mun entinen musta Lifeline palkki tän blogin alussa.. Mutta kun ei mul oo ollu siihen mitään parempaa.. (ei siis oo vieläkää näköjään) Mut eniveis vaihdoin sen.
Ajatuksena oli et joku oma kuva olis sellanen perus.. Joo ajatuksena ihan kiva, mut ei mul oo mitään.. Mun haaveena olis et joku ottas must sellasen oman "My journey" kuvan.. Mut ei oo näkyny niit ottajii ni..
 
  No sit otin reippaana tietokonekameran esille ja yritin näyttää haaveilevalta.. TSADAA!
Siihen ku viel lisäs ton mun piirtopöytä kyhäelmän, ni ai että ku tuli kiva! :D hahhahah En siis vieläkää oo oppinu käyttää tota mun vaivalla hankkimaa Photoshoppii.. Miks sen pitää olla niin monimutkanen???

 Eniveis, nyt on sit uus look.. Kunnes parempi kyhätää!

p.s Mä yritin tota mun taustakuvaaki muokata sillee tarpeeks isoks et niit olis vaa yks, mut eihän siitäkää tullu hevon.. Mitään! Onpahan ainaki persoonallinen *mailman levein hymy*

p.p.s Mä salaa toivon et joku mun osaava ystävä tekis mulle jonku hienon.. (Esim Lari vaik ;) köhööööm.. Vaik sillee joululahjaks!
 
Ystävällisin Terveisin
Kuvamanipulaation ihmelapsi
MsLifeline.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti