keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Paras läbbä :D

Hahahah arvatkaa ku muo naurattaa.. Hahahaha Jason oli tietty selannu mun naamakirja kuvii ennenku mä tulin tänne.. Siis meitähän vaan yhdisti se yks Peter, joka päätti et mä oon kiva mimmi ketä pitää jeesaa, öbaut puolvuotta sitte kiilassa.. Noh kun kerroin sille et, suuntaan ekaks san franiin, ni se kerto Jasonille musta ja mulle Jasonista ja PUF sit hengasin sen kans..
 
  Noh takas noihin kuviin.. Hahaha ku mullahan on tuol profiilikuvissa sellanen FaceInHole.com kyhäelmä, minkä mä oon pistäny joskus aikoja sitten läpäl naamakirjaan. En toki tarkoituksena huijaa itelleni tollast malli bodyy, vaan siis läpäl.. Kaikkihan tietää et, mä oon tällee pieni ja pyöree ja hyvin sinut muotojeni kans. Ja eihän se ketään, suomenkielisii tekstejä ymärtävää, huijaakkaan.. Kaikki tajuu et läbbä, ja siirtyy seuraavaan..

Wadaaap?? :D



....Hahaha mut ei meiän Jason.. Se yks kert alko ihan tosissaan höpöttää siit mun "bikini kuvast" naamakirjassa.. Sit mä rupesin miettii et, eihan mul mitää bikiinikuvaa siel salee ees oo.. Ennen ku välähti. Hahah vähän mä repesin :D

 Ja aina ku aattelen sitä, ni naureskelen yksikseni.. Mitäköhän se on kelannu ku se on oottanu tota ^^ja sit oven taakse onki pamahtanu tällänen 155cm oleva pieni ja pehmee paketti :D

 Oli pakko jakaa tää läppä!

 Et hyvää huomenta (tai mitä teil nyt siel onkaa) vaan! <3:llä Jepa

2 kommenttia:

  1. Moi Jenni!

    Itte kirjottelen täällä kanssa blogia ja muistin että laitoit naamakirjaan linkin sun blogiin ja pitihän sitä tulla kurkkaamaan. Laita sulle tänne näkyville se google-lukija juttu niin pääsee esim. gmail tunnuksilla seuraamaan myös sun juttuja :)

    Kovasti tahtoisin myös tietää sun Lifeline jutusta lisää :)

    Terveisin,
    Sanna Pietilä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Sanna, hyvin pitkästä aikaa :)
      Tieksä ku mä haluisin laittaa tänne vaikka mitä esille, mut oon edelleen aika tietämätön täst koko bloggaus maailmasta.. Ja nyt ei ees oo ollu aikaa perehtyy mihinkään.. Vielä, jahka mä jengaan, ni muutan tätä ulkoasuuki.. Mut näillä mennään nyt :)
      Kiitos siis vinkistä ja kaikki vinkit ovat hyvinki teretulleita!

      Lifeline projektista tulee kyllä tänne sitten jossain vaiheessa.. Sit ku sen aika. Nyt sen tilanne on se, et se edistyy koko ajan ja joku korkeempi taho vaan tupsauttelee oikeita ihmisiä mun elämään..
      Mä haluisin vaa kailottaa kaikille siitä ,mut pitää itelläki olla vähän kärsivällisyyttä :)
      Ihanaa kummminki huomata et jengii kiinnostaa!

      Taidat olla mun ensimmäinen Blogi kommentoija, kiitos siitä :)

      Terkuin,
      Jepa

      Poista