sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Know your worth haniis <3

Tämän tekstin omistan mun tatuoinnille. Mulla on tällä hetkellä neljä tatskaa. Yks keskeneräinen alaselässä (perus) :D Kummaski ranteessa sellaset pienet. Ja sit mun kaula tatuointi. Se on kyl mun lemppari.

Ton tyypin nimi on Boo. Ja joo se hakattii siihen kokonaan bambulla.. AU.. Nyt se on kulahtanu mun makuun ja jossain vaiheessa vähän ehostan sitä..  :)


Noin, siinä tytöt ylpeinä uusien päähänpistojen kans :)

Siinä ylpeenä esitellää toisii päähän pistoi..  Meiän motto oli yks kaks "lisää leimaa" :D

"Know your worth" meinaa mulle just sit itteään. Jengin pittää tajuu se, et miten ne kohtelee toisii, on just sitä mitä ne voi ite odottaa toisilta (en tajunnukkaa kuin vaikee tätä on selittää) Ja myös ne valinnat mitä me tehään, määrittelee myös meiän arvoa.. 
   Tällee tosi yksinkertaistettuna perus esimerkkinä: Jos sä viljelet pahoi asioita muista koko ajan, ni se on okei. Niin kauan kuhan sä tajuut et, sä oot just sen arvonen tyyppi, eikä sul oo oikeutta odottaa muilta parempaa suo kohtaan.
 Toisaalta taas, jos sä pidät huolta vaan omista asioista, yrität tehä oikeita valintoja ja ajattelet hyvää sun lähimmäisistä, ni sul on oikeus odottaa sitä kohteluu muilta. Ja sun ei tarvii tyytyä vähempään.

 Tietenkään asiat ei nyt noin mustavalkosii oo.. Mut mun mielestä tollanen ajattelutapa on ihan hyvä perusta.



Vähän jänskäs kyl.. On se kumminki tosi eri asia ottaa jotain peruttamatonta kaulaan.. Kaduttaako? Ei ikinä :)
 Mä mietin toooodella kauan, että otanko vai enkö. Halusin sen kaulaan koska, musta siinä oli vaan se oikee asenne.. Kyselin mielipiteitä, vaik ne ei kyl hirveesti vaikuttanu. Kaikki oli vähän niiku "nooo jos sä nyt oot ihan varma, se on kumminki aika näkyvä paikka" ,"kandee ajatella ehkä duunienki suhteen".. Pojilt tuli enemmän vastaan kommentteja. Tytöt oli useimminki go for it - asenteella.. Mitä enemmän mulle tuli vastaan lausahduksii, sitä enemmän halusin ottaa sen. Meiän pikku pikku kapinaalinen :P Sitäpaitsi eletään 2000 lukuu.. Jos joku ei haluu duuniin muo yhen kaulatatskan takii, ni haluunko mä sinne duuniin? En.

 Joten 2010 syksyllä egyptinreissulla otin sen. Eikä oo kyl päivääkään kaduttanu. Ekana yönä kyl kieltämättä näin painajasta et, se on ihan vääräs paikassa ja tosi ruma. Oli pakko herätä keskellä yötä, pistää valot päälle ja vaa tuijottaa sitä peilistä.. Ei, se oli just hyvä. Kävin viel vahvistamassaki sitä jonku puolen vuoden päästä.


Onpa tarkka :D



Nyt siinä se on, muistuttamassa. Niin hyvässä kuin pahassa. Välillä se on auttanu muo pitää puoliani ja välillä se on potkinu päähän.. I love it.
 Sitäpaitsi se on hyvä ice breikkeri. Se kyllä harvoin jää huomaamatta ja jengil on hyvä syy tulla kyselee siitä..

Oli pakko kirjottaa tää ku, tääl sitä pidetään jotenki niin coolina.. Muahaha :D

Peace and love <3:llä Jepa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti