keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Losin Alkumetrit feat. Inessa :)

Kääk, Siit on jo yli viikko ku tulin losiin!

Inessa bongas meille kyydin sellasest Graigslististä.. Se on nettisivu mist löytyy mitä vaan, deittipalstailusta kyyteihin ja kaikkee silt väliltä. Löysin mun tän hetkisen kämpänki sitä kautta. Deittipalstaa en oo siis kokeillu.. 
 Se automatka kesti joku kuus tuntii tai jotai.. Meni ihan lepposasti ja nopee ku minä ja Inessa keskityttii väittelee mailman menosta.. Inessa on reissulla (mites mä tän nyt ilmaisisin), noh kasvanu vihreempään suuntaa.. Siis ihan täys hippi jos mult kysytää.. Mut hyväl tavalla. Ja mä oon ilonen et, mul on läjä täysin erillaisii ystävii ympärillä! (Tän lukiessa Inessa murisee ja miettii "mähän sanoin et en tykkää hippinimittelystä" mut onneks se tietää et mä dikaan sitä <3) Ja mulla ei todellakaa oo mitää luonnon säästämistä vastaan, päin vastoin tietenkin. Mut jos mulle esitetään jyrkkii mielipiteitä ja ainut ratkaisu vaihtoehto on "mailman väkiluku pitää pienentyy puolella" ni alan miettii, että mistä sitä sit lähtis karsimaan. Ja wolaa väittely käynnistyy.. :D haha Kyl se aika niinki menee ja eiköhän me johonki molempii tyydyttävään vastaukseen päästy :)

 Mä menin Inessan kanssa ekaks neljäks päiväks tonne vähän laitakaupungille, omakotitalo alueelle, sen frendin Jamien maman kotiin. Aivan ihana perhe. Jamie on joku mailman herttasin ja kohteliain jäpä joka soittaa kitaraa ja kirjottaa tarinoita.  Inessa oli tutustunu siihen edellisellä kerralla ku se oli californiassa. Sen äiti oli nuorekkaimman näkönen, lähempänä seittemää kymppii oleva mamma mitä mä oon ikinä tavannu! En voinu uskoo korvii ku se kerto minkä ikänen se on.. Haha sit sil tuli kylään sen hyvät frendit kouluajoilta asti. Ne kummatki oli ihan täysin mummeleita :D Oli pakko kysästä Judyltä et, mitä nappuloita se popsii.. :D


Inessa ja Jamie :) 
Ne oli kummatki niin herttasii, ku ne halus koko ajan paasaa meitä.. Ruokaa olis pitäny olla mättämässä koko ajan :) Äiti kyseli jo hättääntyneenä et miten menee, koska en ollu kirjotellu vähään aikaan.. Vastasin vaa et hyvin pyyhkii, paitsi mut yritetään syötää kuoliaaks.. Ja toivottavasti ne ei loukkaantunu, kun me Inessan kans käytii välissä vähän täyttää jääkaappii orgaanisilla tuotteilla.. Siis mä en nyt mikään mailman nirsoin oo ikinä ollu mun ruuan kanssa, mutta satuin vahingos kerran kattoo yhen dokkarin, joka kerto tän maan geenimanipoloidusta maissituotannosta ja kuin sitä kamaa tungetaa joka paikkaa.. Jopa mehut ja kaikki mitä vaa voit keksii.. Se pisti miettii ja varmaan vaikuttaa siihen et, mun jalat aina vie sinne orgaanisten kamojen hyllylle. Plus mä hengasin viikon Inessan kans. Onhan se kalliimpaa, mut kroppani on temppelini ja sitä rataa.. :)

 Ekana iltana Jamie vei meiät hohtokeilaa.. Sinne tuli mukaan yks mimmi ketä se tapailee ja sit Jamien frendi Charlie. Charlie oli huumori miehii ja se viihdytti meitä sillä aikaa ku Jamie rauhotteli sen mimmii, joka oli ottanu jostain meiän käytöksestä nokkiinsa :D Haha Joo ei mitää hajuu et mistä, mehän oltii sille perus ystävällisii ja kaikkee.. Mun eka ajatus oli et, ai tälläsii nää jenkkimimmit ja päätin siinä samassa ettii mulle miespuoliset kämppikset.. Tiedän, ei voi yleistää.. Mut varmuuden vuoks.. I hate drama!

Jamie ja sen suomitytöt  :)

Nii, tässä se mimmi viel hymyilee muka niin ilosena.. Kohta se jo paineli kiukkusena muualle..

Kato pätkä se siel keilaa kummallises asennossa :)

Tokana päivänä vuorossa oli Jamien broidin synttäri lounas.. Oli kiva porukka ja ehkä mailman parasta sushii :) Mul oli viel yks Fazerin sininen levy jäljellä jaettavaks, joten annettii se lahjaks. Mailman parasta suklaata from finland ole hyvä.

Synttäri porukka.. Vitsi ku mul ei oo siit Judyst parempaa kuvaa.. Mut tuol vasemmalla se näkyy :)

Veljekset ja herkku sushit
  Inessan vikana iltana, eli torstaina mentiin yhtee baariin kattoo stand up esityksii.. Yhel esiintyjäl oli "suomi, Finland, lapland"- poropaita päällä! Minä ja Inessa oltiin luonnollisesti ihan liekeissä :D
Charlie kysy muo pokkana ulos kaikkien seuratessa tilannetta.. :D Poika parka, ei tienny et jutteli jääkuningattarelle :D No ei, kai mun olis korkee aika se deittailu opetella.. :o Mut siis minkä mä sille teen, en oo tottunu treffi pyyntöihin.. Suomalaiset miehet ku tuppaa yrittää ehdotella vast siin vaihees, ku silmät pyörii ja puhe sammaltaa, pilkun jälkeen.. hmm niin hurmaavaa.. Pojat, vähän voisitte vaik ottaa mallii näistä.. Muo on aina viehättäny kohteliaat hyvät tavat omaavat miehet. Salee rakastun tääl kaikkii ku se näköjää on niil geeneissä. :D 



Vika ilta.. Pizzaa ja viinii, nam!

Vitsiniekka ja lappipaita :D

Inessa-päiviin mahtui myös lenkkeilyy.. Löydettii siit lähelt sellanen puolen kilsan mittanen rata, mitä hölmönä juostiin ympäri.. Ei ehkä niin siistii ton san franin polkujen jälkeen.. Sitten Inessa jäi mulle vuos sit velkaa yhen hieronnan, ku värjäsin sen tukan sillon enne sen reissuu.. Nyt se kuittas velkansa ja voin vaa todeta että, kannatti odottaa :) Inessa jatkoi seikkailujaan cänädään perjantai aamuna.. Judy ajelutti muo ympäriinsä ja auttoi ettimään mulle kämpän.

Pusuja rakkaat <3 -Jepa









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti